Over ons

C-University B.V. is in mei 2022 opgericht door 7 ondernemers, onder meer vanwege onze gemeenschappelijke passie voor embedded technologie. We zien daarbij de noodzaak van slimme productontwikkeling en hebben geconstateerd dat de instroom bij embeddedopleidingen in het hogere onderwijs nog te beperkt is. Bovendien vinden we dat het uitvalpercentage binnen deze opleidingen te hoog is. Dat kan en moet dus anders vinden wij. C-University stelt zich als doel om jongeren enthousiast te maken over embedded technologie én hen te helpen wanneer de studie ‘even niet lekker loopt’.

Wij delen graag onze passie voor het mooiste vak ter wereld: embedded hardware en firmwareontwikkeling! Wanneer maken we kennis met elkaar?

Waar staan wij?

Rijn IJssel Tech Plaza